26 лютого Куа-Куку Тарі

 

26 лютого

Куа-Куку Тарі (2 р. навчання індивідуальне) (2 уроки)

Тема уроку:  Робота з голосними звуками.

Робота над звукоутворенням.






 Голосні — залежно від голосу

Добираючи голосні для розспівки, зверніть увагу на загальне звучання голосу співака. Якщо голос звучить глухо, глибоко, доцільно застосовувати вправи на голосні «і», «е». Якщо голос звучить відкрито, плоско − слід починати з голосних «о», «у». Іноді спів вправи починається з голосного звуку «а», за допомогою якого виробляються основні вокальні якості звучання.

Імітація звуків

  1. «Крик віслюка»: промовте звуки «І-а-і-а» — інтонація різко падає зверху вниз.
  2. «Крик у лісі»: промовте сполучення голосних «Ау-ау-ау» — інтонація плавно переходить знизу вверх.
  3. «Літак»: необхідно відтворити звук літака, що злітає. На голосну «у» рухайтеся всім діапазоном вашого голосу від найнижчої ноти, плавно переходячи до максимально високої. Для ускладнення вправи можна використовувати рух знизу вверх, і, не перериваючи, повертатися зверху вниз, утворюючи єдину лінію руху.

Звукоутворення 

Звукоутворення – це процес виникнення звуку, який пов'язаний з чотирма його характеристиками: висота, сила, тривалість та тембр. В момент звукоутворення повітря проривається крізь голосову щілину, голосові зв’язки починають вібрувати і потік повітря підлягає цьому коливанню.

Момент утворення звуку після взяття дихання називається атакою звуку. Існують три типи атаки: м’яка, тверда, придихательна. М’яка атака – це спокійне змикання зв'язок, ледь помітний, легкий початок звуку. Характеризується одночасним змиканням голосових зв'язок із посиланням дихання. Тверда атака – це активне, раптове утворення звуку при щільному змиканні голосових зв'язок. Характеризується змиканням голосових зв’язок до початку співу.

В залежності від положення ротової порожнини існує два типи звуку – відкритий та прикритий. Відкритий звук звучить плоско, різко, з втратою тембральної окраски. Прикритий звук м’який, округлений, форма рота – вертикально-овальна. Привчаючи дітей співати прикритим звуком, педагог організовує їх резонатори. Види резонаторів: верхній (головний – до нього входять порожнини носа, рота, глотка та лобні долі) та нижній (грудний – трахея, бронхи).


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

2 березня Романчук Олександр

16 березня Куцак Єва

1 червня Ансамбль 1-3