25 березня Ансамбль 1 року навчання

 

25 березня

Ансамбль 1 року навчання



Тема уроку: Робота над текстом. Чітке читання повільно з подальшим прискоренням до темпу скоромовки


Напруга голосового апарату є основною проблемою вокалістів. Як наслідок — зажатий голос, яким важко керувати, а якість звуку та інтонація погіршуються. «Говорити — значить діяти», — так Костянтин Станіславський визначав сутність слова в мистецтві. Тому на даному уроці ми зробимо артикуляційну гімнастику, та почитаємо скоромовки.

1. «Шпага»

Вправа допоможе пом’якшити голові зв’язки перед співом. ЇЇ суть полягає в тому, що необхідно вколоти кожну щоку декілька разів кінчиком язика.

2. «Нюхаємо квітку»

Вправа для прочищення носової системи та відчуття правильного вдиху. Швидко й коротко вдихаємо носом, наче нюхаємо квітку, а видихаємо через рот, промовляючи: «Ах!».

3. «Надути кульку»

Вправа призводить у готовність дихальну систему перед співом. Рахунок на чотири:

  1. долоні ставимо перед собою;
  2. повільно вдихаємо повітря, розводячи руки в боки, наче надуваємо кульку;
  3. кулька здувається повільно на звук «С-с-с»;
  4. долоні з’єднуються.

Як один із варіантів ускладнення вправи — це посилювати, а потім послаблювати звучання на рахунок.

4. «Крик віслюка»

Для відчуття інтонації перед розспівуванням необхідно зімітувати крик віслюка на голосні звуки «І-а-і-а». Під час виконання цієї вправи інтонація повинна різко падати з верху в низ.

5. Скоромовки

Головне завдання вокаліста — чітко проговорювати текст із різною інтонацією: здивування, оповідання, запитання, вигук, що максимально підготує до роботи ваш артикуляційний апарат.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

2 березня Романчук Олександр

16 березня Куцак Єва

1 червня Ансамбль 1-3