29 Березня Федорюк Анна (1 рік навчання)

 

29 Березня

Федорюк Анна (1 рік навчання)

Тема уроку: Робота над звуком у верхньому та середньому регістрах

Як опанувати спів на високих нотах

Часто співакам-початківцям складно виконувати твори у високій теситурі.

1. Головний резонатор

Для «головного голосу» характерна відсутність зайвого повітря, адже при правильному співі воно перетворюється у звук. За звучанням «головний голос» має менше обертонів, аніж ноти вашої примарної зони, оскільки грудний резонатор при такому співі не працює.

2. Звук із повітрям

Другий спосіб співу у високій теситурі — фальцет. Його специфіка полягає в коливанні країв голосових зв’язок. За звучанням він м’який і чуттєвий.

3. Змішані регістри голосу

Третій спосіб — «мікст» (у перекладі з лат. «змішаний») — це об’єднання головного та грудного регістрів задля об’ємнішого звучання голосу. Досягти мікстового звучання можна за допомогою посилення роботи головних резонаторів — так званий спів у «маску».

4. Збереження обертонової окраси голосу

Професійні співаки для співу високих нот використовують прийом «Belting», завдяки чому під час співу зберігається розмовна позиція, міць та обертонова окраса голосу.











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

2 березня Романчук Олександр

16 березня Куцак Єва

1 червня Ансамбль 1-3