29 березня ансамбль 2

 

29 березня

Ансамбль 2

Тема уроку: Вправи на відчуття ритмічності



Ритм є основним елементом при виконанні музичного твору. При цьому можна говорити про незалежність ритму від мелодії. Так кожна людина могла спостерігати навколо себе тисячі прикладів окремого існування, починаючи від биття серця і закінчуючи ударними інструментами, які не мають звуковисотної складової. Мелодії же без ритму бути практично не може.

Незалежно від ступеня професіоналізму, кожен музикант повинен зважати на основами ритму, знати специфічну термінологію, а також вміти відтворювати твір або музичний фрагмент в запропонованому ритмі.

Музиканти з метро-ритмічним слухом можуть легко відрізняти ритм та слабку або сильну долі (метр); чути швидкість звучання твору. Люди, які володіють таким видом слуху, добре рухаються, уміють співпереживати музиці, відчувати її емоційну виразність.

Вправа хлопавка

Керівник пропонує повторити ритмічний малюнок правою рукою, потім лівою та двома одночасно, комбіновано (удари перед собою, оплески). Наприклад, двічі правою, двічі лівою, тричі одночасно обома руками. Коли гравці засвоїли першу частину вправи, намагаються залучити ноги (зокрема стрибки). Потім пробують відтворити ритмічний малюнок за допомогою верхніх і нижніх кінцівок. Наприклад, два удари лівою ногою, два правою і три удари руками. Можна чергувати удари по-іншому: правою рукою по лівій нозі (двічі), лівою рукою по правій руці (двічі), одночасно правою рукою по правому стегну та лівою по лівому. Гра розвиває увагу, почуття ритму, гнучку пристосованість дитини до умов, які змінюються.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

2 березня Романчук Олександр

16 березня Куцак Єва

1 червня Ансамбль 1-3