29 квітня Ансамбль 1

 

29 квітня

Ансамбль 1




Тема уроку : Формування художньо-сценічного образу відповідно до твору.

Кожна пісня – це мінівистава. В неї є свій жанр, стиль та художні завдання. В ній мають бути початок, розвиток, кульмінація і фінал. Та головну роль у цій виставі грає маленький вокаліст, мета якого – здивувати та порадувати глядача. Дуже важливо, щоб дитина впоралася з усіма завданнями, які перед нею ставить керівник. Під час такої роботи створюються умови для розвитку креативності, уяви, активності дітей, які реалізують свою творчу індивідуальність.

Створення художнього образу

Як правило, керівник з вокалу находить та вибудовує у вокальному номері осмислені та графічні мізансцени всередині дійства. Важливішою умовою під час розробки драматургії вокального номера є вміння точно зрозуміти, наскільки сам текстовий та мелодичний склад пісні, її жанр та стиль видозмінюються після застосування до неї способів особистої театральної виразності.

У сольних номерах артист створює персонаж, від імені якого виконується пісня. При побудові такого номеру необхідно лише підкреслити обставини, які закладені в пісні.

Гарною практикою є надання дитині можливості самій створити художній образ – це може відкрити нам новий вплив змісту та новий образ. Але при цьому важливо контролювати дитину, щоб не допустити вульгарності ні в рухах, ні в жестах.

Пластичне рішення вокального номера 

В роботі над сценічною поведінкою особливо продуктивною є ситуація, коли виконавець сам підбирає виразні рухи, які характерні для певного музичного жанру або персонажу та вигадує нескладні танцювальні елементи. Пам’ятайте, що рух має бути виправданим, не йти у розріз із вокальними завданнями. При постанові рухів потрібно враховувати характер пісні, голосові особливості виконавця, стиль музики.

Якщо твір має на увазі танцювальну постановку, то рухи підбираються відповідно до характеру твору. Освоєння елементів відбувається поступово, тому можна йти шляхом паралельного освоєння фігур, працювати одразу з декількома однаковими за складністю елементами. В результаті такої роботи у виконавця розширюється «кругозір рухів» та швидше відбувається освоєння постанови номеру.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

2 березня Романчук Олександр

16 березня Куцак Єва

1 червня Ансамбль 1-3