10 травня Ансамбль 2-3
10 травня
Ансамбль 2
Тема уроку : Робота над художнім образом твору
Кожна пісня – це мінівистава. В неї є свій жанр, стиль та художні завдання. В ній мають бути початок, розвиток, кульмінація і фінал. Та головну роль у цій виставі грає маленький вокаліст, мета якого – здивувати та порадувати глядача. Дуже важливо, щоб дитина впоралася з усіма завданнями, які перед нею ставить керівник. Під час такої роботи створюються умови для розвитку креативності, уяви, активності дітей, які реалізують свою творчу індивідуальність.
Як правило, керівник з вокалу находить та вибудовує у вокальному номері осмислені та графічні мізансцени всередині дійства. Важливішою умовою під час розробки драматургії вокального номера є вміння точно зрозуміти, наскільки сам текстовий та мелодичний склад пісні, її жанр та стиль видозмінюються після застосування до неї способів особистої театральної виразності.
У сольних номерах артист створює персонаж, від імені якого виконується пісня. При побудові такого номеру необхідно лише підкреслити обставини, які закладені в пісні.
Гарною практикою є надання дитині можливості самій створити художній образ – це може відкрити нам новий вплив змісту та новий образ. Але при цьому важливо контролювати дитину, щоб не допустити вульгарності ні в рухах, ні в жестах.
Коментарі
Дописати коментар