Навчальна програма "Вокальне мистецтво" (програма Літовської С.І.)
31 травня Ансамбль 1-3
Отримати посилання
Facebook
Twitter
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
31 травня
Ансамбль 1-3
Тема уроку : Підсумковий урок
Отдже, за навчальний рік діти виросли у вокальному планні, та виконали програму на 95% , за рік було вивчено низку пісень та виступлено на багатьох концертах.
2 березня Романчук Олександр (2р. навчання індивідуальне) Тема уроку: Робота над форсуванням звуку, та обговорення улюбленого українського письменника Як спілкуватися, за яких умов краще не співати та як харчуватися вокалістам, аби уникнути професійної хвороби — дізнаєтеся з нашої статті. Заборони для співаків 1. Не спілкуйтеся пошепки, тому що голосові зв’язки напружуються вдвічі більше, ніж під час звичайної розмови. А спроби «розговоритися» остаточно зірвуть ваш голос. 2. Не співайте під час руху в транспорті. 3. Не співайте відразу після пробудження, а тільки через декілька годин. 4. Не співайте за низької температури повітря, особливо взимку. Перед виступом не переохолоджуйтеся. 5. Не співайте під час ГРВІ, ангіни, тонзиліту та інших захворювань. Основні рекомендації щодо репетицій 1. Займайтеся в день не більше чотирьох академічних годин, інакше може виникнути так зване «незмикання». 2. Проводьте репетиції не раніше 10:00–11:00, аби не завдати шкоди голосовим зв’язкам, які ще
16 березня Куцак Єва (2 рік навчання) Тема уроку: Робота над звуком у верхньому та середньому регістрах Як опанувати спів на високих нотах Часто співакам-початківцям складно виконувати твори у високій теситурі. 1. Головний резонатор Для «головного голосу» характерна відсутність зайвого повітря, адже при правильному співі воно перетворюється у звук. За звучанням «головний голос» має менше обертонів, аніж ноти вашої примарної зони, оскільки грудний резонатор при такому співі не працює. 2. Звук із повітрям Другий спосіб співу у високій теситурі — фальцет. Його специфіка полягає в коливанні країв голосових зв’язок. За звучанням він м’який і чуттєвий. 3. Змішані регістри голосу Третій спосіб — «мікст» (у перекладі з лат. «змішаний») — це об’єднання головного та грудного регістрів задля об’ємнішого звучання голосу. Досягти мікстового звучання можна за допомогою посилення роботи головних резонаторів — так званий спів у «маску». 4. Збереження обертонової окраси голосу Професійні співаки для сп
1 червня Ансамбль 1-3 Тема уроку: День захисту дітей "Ура, канікули!" С ьогодні в «Only together» був інтерактивний урок «Ура, канікули!» на якому діти гуртка та переселенці не тільки поспівали пісень, але пограли в різні інтелектуальні та спортивні ігри та отримали маленькі презенти. Тож нехай всі діти в різних куточках світу будуть щасливими як ці дітлахи сьогодні
Коментарі
Дописати коментар